AkeHiro

მოდერატორები
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

AkeHiro last won the day on June 17

AkeHiro ჰქონდა ყველაზე მოწონებული კონტენტი!

საზოგადოების რეპუტაცია

10 კარგი

1 Follower

წინა პროფილის სტუმრები

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. AkeHiro

    Blur

    Version 2.0.0

    0 downloads

    ინფორმაცია თამაშზე: წელი: 2010 ჟანრი: Arcade / Racing (Cars) / 3D ინტერფეისის/გახმოვანების ენა: Canek77: რუსული R.G._Mechanics: ინგლისური/რუსული R.G.Spieler: რუსული VITEK: რუსული Element_Arts: რუსული წამალი: არ სჭირდება/მოყვება თამაშის აღწერა: ეს არის ერთდროულად ჩამთრევი, გადაჭარბებული ადრენალინის მქონე რბოლები და მუდმივად განვითარებადი სოციალური ქსელი. თქვენ გელოდებათ გიჟური შემოვლები გიჟური მანევრებით, და ალტერნატიული გზების ძებნა, თავბრუ დამხვევი ნახტომებით და ლამაზი ავარიებით. ამასთანავე ბრძოლაში მონაწილეობაბისას თქვენ არა მარტო იბრძვით პირველობისთვის, ასევე იძენთ ახალ მეგობ
  2. აკეჰიროს ქო ოვნერი მიეცით. ღირსია
  3. ა უი ხო ეგ დაზარების თემა დამავიწყდა უცებ :დდდდ
  4. Iqneb ubralo world iris workdgeneratori iyos da floor1 epic worldi ? Orive kaia
  5. shen ra ar gezareba isa stqvi simon
  6. სტატისტიკა:
  7. Well Well... მოკლედ ასე ვთქვათ Jujutsu Kaisen ანიმედან გავაკეტე თითის მოდელი და ვფიქრობ რომ ტალისმანაც გავაძროთ რაა და ახალი ტალისმანი დაემატება თორე სუ სერვერზე 3 გვაქ ლოლ იდეა ასეთია რომ დაამატოს ან PvP Damage, ან კიდე პირდაპირ Attack Damage მაგრამ შანსი დავარდნის უნდა იყოს ძააააალიაააან დაბალი ან სულაც მხოლოდ ევენტებში იყოს მოსახერხებელი მათი მოპოვება
  8. Melee Class Evolves into ( Avanger , Saber , Berserker ) Archer Class Evolves into ( Assassin ) Mage Class Evolves into ( Devil , Ruler , Faker ) თავიდან იქნება ასარჩევი მხოლოდ სამი კლასი რომლებიც იქნება ჩამონათვალი საწყისები. შემდგომ ასე ვთქვატ 60 ან 30 ლეველზე გაეხსნებათ მიმართულებები რითიც აირჩევენ თუ რომელ კლასს გაჰყვებიან. რავი მგონი კარგად ჟღერს . აღარს კლასებს გამოცვლიან წამდაუწუმ და გაუყვებიან ერთს , ასერომ საფიქრი ექნებათ იმაზე თუ როგორ უნდათ თავიანთი თამაშის განვითარება და პლიუს ამ ყველაფერს ბოსების ხპ შევამციროთ.
  9. ჯანდაბა >.> ამდენი ვწერე ცოტა პატივისცემა მაინც იქონიე და შემომაპარე :დდდდდდ
  10. მოკლედ სავარაუდოდ ეს იდეა არ მოგეწონებათ მაგრამ მაინც დავწერ. ისე ვქნათ რომ საერთოდ ყველას გვქონდეს სტიმული თამაშის გაგრძელების, ანუ 100 ლეველზე რო ავდივართ თამაში ჩვენთვის მთავრდება მაგრამ თუ დავაყენეთ მაქსიმალური ლეველი 1000 ან რანდომ რიცხვი რამე , და შევქმენით აქსესუარები დიდი ბუსტებით რომლებიც არა 40-20 ლეველზე იქნება არამედ 200-300 ზე მაშინ სტიმული მოგვეცემა ყველას ლეველზე ასვლის, თუ სტატისტიკის ზრდის გეშინიათ და ფიქრობთ რომ დიდ დისბალანსს შემოითანს თამაშში მაშინ სტატისტიკის რიცხვები შევამციროთ ოდნავ. ამით არც ბალანსი დაირღვევა ( რომელიც ისედაც არ არის ) და არც არაფერი დ
  11. Class: Devil Damage: 25-35 Hit Effect: Wither Item Name: Devil Form